هنگ کنگ ، کشور غربی در دل شرق
نوشته شده توسط : triptravel

بسیاری از ما هنگ کنگ را به عنوان مکان با کلاس جهانی ، چشم اندازهای عالی ، پارک های تفریحی پیشرفته و مراکز خرید پر زرق و برق می شناسیم. از نظر خیلی افراد ، این شهر دروازه ای ورود به شرق آسیا است و بنادر خود را از پرترددترین ها در جهان ساخته است! اما چیزی که در مورد این کشور مشخص است این است که این کشور یک مسیر اصلی برای سفر به سنگاپور و کشورهای اطراف است. با ما همراه باشید برای معرفی بهترین مقاصد گردشگری این کشور کوچک ولی فوق العاده زیبا. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید..

 

مسیرهای رسیدن به هنگ کنگ

حداقل 80 شرکت هواپیمایی تجاری از نقاط مهم بین المللی از جمله سنگاپور ، مالزی ، تایلند و فیلیپین به هنگ کنگ پرواز می کنند. فرودگاه اصلی که به این کشور ، فرودگاه بین المللی هنگ کنگ است که دارای دو ترمینال در جزیره لانتائو است. از فرودگاه می توانید با حدود 33 دلار هنگ کنگی با چندین اتوبوس به مرکز شهر (کاولون یا جزیره هنگ کنگ) بروید.سفر به هنگ کنگ از طریق زمین یا دریا نیز امکان پذیر است. در ابتدا می توانید با پرواز به سرزمین اصلی چین بروید و از آنجا با قطار به سمت شنژن بروید و از مرز به سمت هنگ کنگ حرکت کنید. همچنین می توانید به ماکائو پرواز کنید ، از آنجا دو گزینه  برای رسیدن به هنگ کنگ دارید: با اتوبوس یا کشتی. البته گزینه اتوبوس هم ارزان تر و هم سریعتر است.

 

معبد تین هائو

چندین معبد به همین نام در سراسر هنگ کنگ وجود دارد. با این حال ، یکی از مهمترین آنها در کسوی بای قرار گرفته است. منبت کاری های زیبا و سنگ کاری های زیبا از معماری معبد که در قرن 18 طراحی شده است ، شما را به وجد خواهد آورد. در داخل معبد ، محراب اصلی هر روز پذیرای هزاران عبادت کننده است که بسیاری از آنها دریانورد هستند. (معبد تین هائو به الهه دریا معروف است)

 

مناظر اطراف جزیره اصلی

بعد از بازدید از معبد تاریخی زمان آن فرا رسیده است که به خیابان های پرجنب و جوش خلیج کسوی به سمت قله این جزیره بروید ، که بلندترین تپه در جزیره هنگ کنگ محسوب می شود. اما در ابتدا باید ، به سمت پارک ترام حرکت کنید و از آنجا به سمت ترمینال گاردن رود بروید. بعد از آن می توانید از ترمینال گاردن رود به مقصد مورد نظرتان برسید . راه آهن این منطقه حدود 1.4 کیلومتر طول دارد که به شما فرصت کافی می دهد تا بتوانید بهترین مناظر را از داخل قطار (ترموا) ملاحظه کنید.

 

میدان تایمز هنگ کنگ

در اطراف منطقه خلیج کسوی میدان تایمز قرار دارد . در آنجا می توانید بسیاری از رستوران ها و مراکز خرید ، فروشگاه های مارک معروف و حتی غذاهای خیابانی را تجربه کنید البته ممکن است مجبور شوید مقداری هزینه بیشتری نسبت به مکان های دیگر بپردازید ، اما در هر صورت ارزش آن را دارد زیرا تنها یک مکان در دنیا شبیه اینجاست و آن هم میدان تایمز است.

 

دیزیلند هنگ کنگ

هیچ سفر به هنگ کنگ بدون رفتن به شادترین مکان روی زمین ، دیزنی لند هنگ کنگ کامل نخواهد بود! از آنجا که این مکان مقداری از مرکز شهر هنگ کنگ فاصله دارد ، سعی کنید در ابتدای روز به این مکان بروید. به این ترتیب ، شما می توانید که تمام جاذبه های این مجموعه عظیم را بدون گیر افتادن در صف های طولانی امتحان کنید.

 

مجسمه بودای نانگ پینگ

مجسمه بودای بزرگ در نانگ پینگ با 34 متر ارتفاع بلندترین مجسمه برنزی در جهان لقب گرفته است ! همچنین یکی دیگر از  جاذبه های این مکان تاریخی مجموعه صومعه پو لین است که در واقع یکی دیگر از جاذبه های معروف جزیره لانتاو است. برای رسیدن به این مجسمه عظیم ، باید حداقل از 260 پله از ابتدای روستای نانگ پینگ بالا بروید. همچنین در این منطقه می توانید در موزه کوچک آن گشت بزنید و از چشم انداز سرسبز جزیره لذت ببرید!

 

باغ نان لیان

این باغ با مساحت 35000 مترمربع در منطقه کاولون واقع شده است و دارای تپه های سنگی ، صخره های طبیعی ، آب نما ، درختان و سازه های چوبی مختلفی است که به سبک سلسله تانگ طراحی شده است. رفت و آمد به باغ نان لیان بسیار آسان است و دسترسی آن بعد از رسیدن به منطقه کاولون میسر خواهد بود.

 

موزه تاریخ هنگ کنگ

قبل از اینکه مسافرت خود را به اتمام برسانید ، سعی کنید بازدیدی از موزه تاریخ هنگ کنگ در امتداد جاده چاتم در تسیم شاتسوی داشته باشید. در اینجا ، شما می توانید از طریق هشت گالری دائمی موزه با تاریخ محلی و طبیعی هنگ کنگ ، مردم شناسی و باستان شناسی و فرهنگ مردم هنگ کنگ بیشتر آشنا شوید. بازدید از این موزه برای عموم آزاد است! همچنین مناظری زیبا برای عکاسی در این موزه زیبا وجود دارد که نباید آن را از دست بدهید.

 

بندر و اسکله ویکتوریا

بندر ویکتوریا که بهترین تجربه آن هنگام غروب و شب است ، محبوب ترین جاذبه گردشگری هنگ کنگ است و نمی توان بدون دلیل موجه بازدید از آن را از دست داد. در امتداد این بندر منظره ای بی نظیر از شهر ، و البته از منظری متفاوت ، قابل رویت است. با قدم زدن در کنار اسکله می توانید به خیابان های تازه بازسازی شده بروید ، جایی که می توانید با مجسمه یادبود بروس لی ، هنرمند رزمی کار هنگ کنگی عکس بگیرید

هنگ کنگ ، کشور غربی در دل شرق





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: